sobota, 15 czerwca 2013

Prolog

Witam znowu. W końcu postanowiłam dodać kawałek tekstu. Ma ktoś z Was jakieś namiary na dobrą szabloniarnię, która krok po kroku przeprowadzi mnie przez meandry kodu html i pomoże ogarnąć bloga? Kompletnie się na tym nie znam, niestety.

A więc zapraszam na nowy (na tym blogu), a zarazem stary (na innym blogu) prolog. Ciekawe czy ktoś ze starych czytelników znajdzie mnie tutaj :)


 „Świat, który znałam, uciekł, jak parszywy tchórz. W myślach zadaję sobie pytanie: dlaczego to spotkało właśnie mnie. Dlaczego ciągle otaczają mnie zwykli ludzie, których prostego życia tak pragnę, a nie mogę dostać?
Kiedyś chciałam przygody, dreszczu emocji i ekscytacji. Moje życzenie spełniło się, ale wcale nie było, jak w snach. Teraz, pragnę jedynie spokoju. Nikt nie jest w stanie wyobrazić sobie tego, co przeżyłam. Zabawna przygoda nagle stała się horrorem pełnym krwi i walki o życie. Śmierć ciągle prześladuje mnie w snach.
Nie oczekujcie szczęśliwych zakończeń. Ta historia nie kończy się nigdy, nie zniknie wraz z moją śmiercią ani śmiercią tysięcy innych ludzi, bo nienawiść zawsze była, jest i będzie. Ale ja ciągle jednak mam nadzieję, że moja ofiara przyniesie pokój... na jakiś czas.
Zaintrygowani? Przeczytajcie więc tę księgę. Przeczytajcie o dziewczynie, wyrwanej ze znanego jej świata, wrzuconej w wir zmagań pomiędzy dwoma potężnymi państwami. O dziewczynie, która nigdy nie zazna już spokoju... nawet po śmierci. Przeczytajcie historię Luain. Moją historię.”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz